Sunday, September 18, 2005

Convo!!!

First and foremost...congrate to myself for the diploma convocation...!!!!!! Alhamdulilah finally this dream come true...erm...how wonderful the feelings..yelah after 3 years berhempas pulas..akhirnya bila dah ambik skroll masa kat depan my parents rasa bangga although this is just a diploma... aku pun dpaat rasa my parents bangga dapat anak macam aku..AHAKSssss!! :)

Mula mula tak terasa syoknya..nak berkonvo..finally bila dah ramai ramai duduk kat dewan Annex berjubah baru terasa rupa rupanya this is my big day.....Wow!!! tak tau lah nak kata mcm mana cuma mungkin sape yang penah merasai dapat describe my feelings rite now!!!!

erm..flowers..and chocholate..tq for thh gives..from my auntie, uncle and my prenzss....ha ha ha someone still owe me gives...maggot cadburry satu!!!

For those yang coming, tq agains especially friends.. n family members..ooooh..to all my lectures....from dungun campus or here shah alam..tq tq tq tq tq some much...without your concern...mungkin im not in this big days !!!!

anyway..im quit speecheless for this blog...mungkin tak tau nak gambarkan perasaan skrg...anyway...this blog highly appreciate people who support me from start of my journey dungun until now....tq..

" u are what u are"

1 comment:

azim said...

congrats!

cadburry tuh per? :p